A A+ A++ A A A A A

Aktualności

9 września 2022

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Konserwator oczyszczalni ścieków i hydroforni

  1. Wymagania, które powinien spełniać kandydat:

         a). wykształcenie zawodowe – techniczne lub średnie,

         b). prawo jazdy kat T i B,

         c). dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oferowanym stanowisku,

         d). brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,

         e). mile widziana znajomość zagadnień z zakresu instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych oraz budowy maszyn i  urządzeń.

         f). umiejętność obsługi komputera,

        g). mile widziane uprawnienia SPE eksploatacyjne do 1 kV,

        h). mile widziane doświadczenie zawodowe przy obsłudze urządzeń przemysłowych,

         i). gotowość do pracy w zmianowym systemie czasu pracy obejmującym również soboty, niedziele i święta.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. nadzorowanie procesów technologicznych oczyszczania ścieków w oczyszczalniach ścieków w Ugoszczy i Sominach,
  2. kontrola i obsługa urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków,
  3. konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń oczyszczalni ścieków,
  4. obsługa punktu zlewnego,
  5. kontrola i obsługa sieci kanalizacji sanitarnej,
  6. kontrola i obsługa urządzeń pompowni ścieków,
  7. nadzór i konserwacja hydroforni i sieci wodociągowej,
  8. wykonywanie prac gospodarczych i serwisowych na nadzorowanych obiektach sieci wodociągowej,
  9. obsługa ciągnika.

 

  1. Wymagane dokumenty :

        1) Życiorys (CV).

        2) List motywacyjny.

        3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

        4) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. wzoru określonego w Rozporządzeniu  Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 1996r. Nr 62,poz.286 ze zm.).

        5) Oświadczenie o niekaralności.

        6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

        7) Inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres Urząd Gminy Studzienice, ul              Kaszubska 9, 77-143 Studzienice z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko – konserwator do dnia 20                  września 2022 r. do godz. 15:00.

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

 - dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty                  aplikacyjne osób biorących udział w naborze mogą być odebrane przez kandydatów osobiście w terminie do 2       tygodni od zakończenia procedury konkursu i ogłoszenia wyników, a po upływie 2 miesięcy od zakończenia              procedury naboru będą odsyłane kandydatom na podany adres do korespondencji za zwrotnym potwierdzeniem          odbioru.

 
 

Kalendarium

Wrzesień 2022
PnWtSrCzwPtSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Najbliższe wydarzenia

wszystkie wydarzenia

Kontakt

Urząd Gminy w Studzienicach
77-143 Studzienice
ul. Kaszubska 9

tel: 59 821 66 00
fax: 59 821 66 10

ug@studzienice.pl

       

 

 

 

epuap

wszystkie kontakty

 

Godziny pracy

pon.: 8:00-16:00

wt.,-pt.: 7:00-15:00

 

 

  Geoportal

 

Turystyczna Aplikacja Mobilna

Film promocyjny Gminy Studzienice

 

Newsletter SMS