Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2005r. Nr 64 poz. 565 i z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Gminy w Studzienicach uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Skrzynka działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę na stronie www.epuap.gov.pl. Pieczę nad platformą sprawuje Departament ds. Informatyzacji przy MSWiA.
Dokumenty składane drogą elektroniczną należy podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certfikatem. Szczegółowa instrukcja podpisywania dokumentów wraz z niezbędnym oprogramowaniem i innymi informacjami potrzebnymi do użytkowania certyfikatów (instrukcje obsługi, instalacji czy oprogramowanie umożliwiające podpisywanie i weryfikację certyfikatów) znajdą Państwo na stronie wystawcy swojego certyfikatu.
W celu korespondencji z Urzędem Gminy w Studzienicach poprzez platformę e-PUAP należy wykonać następujące kroki:
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu poniedziałek 800-1600 , wtorek-piątek 700 – 1500 do sekretariatu urzędu mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Kaszubskiej 9 w Studzienicach na następujących nośnikach danych:
-Dyskietka 1,44 MB
-Pamię masowa USB 1.1 lub 2.0
-Pyta CD-RW/DVD